Wednesday, January 14, 2009

Lega ......dah selesai kerjaku...






Alhamdulilah, akhirnya kerja aku kat PID yang dok memeratkan kepala otak aku nie, dah selesai ari nie...aku rasa syok sangat ..sebelum nie aku macam orang x betul sebab dalam kepala otak aku asyik dok fikir pasal kerja...kerja...kerja....& Qashrina( tu semestinya)...Tapi sebab kerjalah semalam aku dah marah anak & hubby aku x pasal2. Entahlah mybe letih sangat kot. Tu lah cabaran jadi Mak ye...kini baru tau...macam mana keadaan mak aku masa aku masih kecik..nie baru seorang pun aku dah mengamuk..macam mana 2@ 3 lagi...silap hbuln perang dunia aku..."Maafkan mama ye sayang, bukan niat mama nk marah sayang semalam". Mama sayang qashrina..tapi semalam mama marah sebab qashrina x nak lena...

zwani.com myspace graphic comments







0 Comments:

 

blogger templates | Make Money Online