Thursday, May 13, 2010

Hadiah Little princess 1 Yang Punya tahun 2010

Hoh. Kenapakah kemaskini ['update'] hanya dilakukan time-time tertentu saja..so aku nie bukanya macam MR blogger Tegar…Kak Zel pun…blogger tegar tu..tiap2 ari , bukan takat ari, tiap time…depa tulis je memanjang…tapi aku dua kali sahaja dalam seminggu? Kadang-kadang lah…ikut mood Gelap masa depan kalian, Kalau jadi peminat Blogger aku…Patutlah Nuffang aku x ada duit…he..he…padan muka …memang padan pun muka aku...

Seperti yang di nyatakan sebelum ini, sambungan Birthday Girls My little Princess 1. Maaflah , Lambat sngat update sebb kebizian yang melanda gara-gara Program ITU , yang Nik kena ikut tu…Kena Update balik Blog PID yang sejuta tahun setahun bersawang…dah tumbuh bulu hutan buluh dah pun..semuanya sampaikan dah x ingat Passwordmybe banyak makan semut nie , email ingat lagi…tu la sapa suruh x catit kan susah..padan muka Ikan U he..he…

Berceritakan mengenai hari lahir si Little Princess 1 ini adalah …Hadiah yang di terimanya…sorry semua Copy dari Google sebb xada time malas nak tangkap gambar…so minta maaf banyak-bayak iyer …
From En Abah..."cakp Hadiah Pra dulu"
hadiah betul bulan 9 sebab nak beli sama dengan adik

Papan Tulis"Magic Board"bukan budak orang putih tu...copy dari google.


From Tok Ma..

Anak Patung yang seiras-iras budak nie lah...copy google



From Mummy


Baju ..mcam biasa..he..he.

From Paksu



Kereta Control ...best tu...coppy google


From Mama Akak panggil Ama...

1 Comment:

MaMa QaiSaRa a.k.a nUnU said...

rajin2 arr update blog.. kalo nk nuffnang mencanak naik.. atleast satu hari 1 pun o.k.. hahah...
ni aku naik gak la.... ho ho ho...

 

blogger templates | Make Money Online