Tuesday, January 6, 2009

Sepantas Kilat..

Peragai anak aku...yang nie x tau bila nak berubah agaknya...
tambah-tambah la nie..pantang sapa sua duit , tangan sepantas kilat ...disambar lepas tu , di isapnya sampai lencun...kalau aku p tarik, lagilah dia isap, mybe masa aku pragent hari tu aku nak dia jadi
GABENOR BANK NEGARA
SAPA X KENAL TAN SRI DATO'SRI DR. ZETI AKHTAR AZIZ.

GABENOR BANK NEGARA MALAYSIA...

SEMOGAOA IBUMU TERCAPAI...AMIN YA RABUL ALAMIN.

so sesiapa yang dapat duit yang agak kedut-kedut di masa membayar oleh mama Qashrina...so anda di kira bertuahlah sebab dapat bekas air liur anak aku ye...

nasib baik duit RM 1.00,

kes nie jadi semasa abah dia isi minyak...abah kasilah blance RM 1.00 ,adalah dlm 10 helai sepantas kilat si "SAJ" sambarnya 1 duit kertas terus di isapnya sampailah masuk umah, xnak jugak lepas-lepas duit tu.

Yang dok nampak tangan tulah , tangan aku...dok tangah berlawan nak ambik duit tu la...

Terusnya isap, wlaupun dok acan dengan tangkap gambar....

Nie la Mangsanya

1 Comment:

Tokeh Baju Terpakai said...

qashrina...
duit tu..bulih bli apa2 brg dr blog makcik tau...
suh ummi gi jengah skang...

 

blogger templates | Make Money Online