Tuesday, May 11, 2010

Wasiat ...



[1.] Thank & link the person that gave you the cow
aku dapat wasiat nih dari Cik Imma

[2.] Bagi balik wasiat ni kat 7 bloggers yg paling active atau 7 paling tak active
if saya bagi secara rambang boleh x ? heheh
antara yang bertuah ialah:
1. Kak Suria Ex unitar
3. KakAida Ex pid kupang
entah...sesiapa nak jawab silakan


[3.] Bagi tau diorang ni yang diorang dapat wasiat dari orang kaya kg sepening lalat...
kepada blogger yang ditag: "wasiat nih dari orang kaya Kg Sepening Lalat.yang punya ..so jwab iyer" saya dah habq dah.

[4.] Cerita 3 perkara apa yang anda selalu buat sambil menonton televisyen
Lipat kain, minum, makan ~

[5.] Bagitau 3 makanan pelik yg pernah anda makan
Sata..~

[6.] Cuba bagitau berapa orang dah kawan anda kat FACEBOOK
setakat ni baru 298 orang je.. ~ ada yg terpaksa saya ignore atas sebab² tertentu.. ~

[7.] Favourite soalan ni..... macamane korang berjumpa spouse korang or pakwe or makwe...kat mana???
rumahlah...aku kan dah kahwin

0 Comments:

 

blogger templates | Make Money Online