Wednesday, June 24, 2009

Tension

Aku yang keletihan...mana xnya semalam mesin basuh aku rosak

"ku beli dengan Gaji Pertama ku...kerja kat PID" Brand Cap ayam je ( sila abaikan kain yang ada dalam bakul tu ye)" .......wa..wa...duit lagi nak perbaik ..nasib baik bahagian spin kalau bahagian basuh..x gasak aku semalam dgn kain baju yang dh bertimbun2...silap haribln meniarap aku dalam bilik air, basuh baju guna tangan... lps selesai sidai kain yang t'paksa aku perah nak buang air dengan kederat aku yang x berapa nak larat nie

"Jangan Terkejut..aku memang Sidai kain baju aku dalam Umah ye..." tu baru sebelah ..siap pasang kipas dinding lagi...

...masuk je bilik..Ya Allah, anak aku sepahkan kain baju dia

Si bucuk dengan Misi " tarik baju"

Muka orang xsalah ...


"mau lari ke Mana tu??????"

..habis semuanya ditarik... Yang Hubby aku tu, boleh buat bodoh je..siapkan kerja dia..Geram....bukan kat anak aku tapi ..geram kat laki aku tu...boleh jadi tonggol kayu dok tengok anak tarik kain baju yang dah lawa berlipat..Jawapan paling ringkas" biasalah,ala perosok je, esok balik kerja lipat balik".oii cik abg sapa nak lipat kalau x aku...dh la tadi berhempas pulas perah kain2 pelekat dia ..nie tambah lagi beban ... Jam dh kol 11.15 malm dh..time kol brapa aku nak tidur nie..Ruang tamu jangan critalah mcm tokang pecah ..bila aku biarkan dua beranak tu kat depan TV.. dengan mainan , kertas..nasib baik umah aku x ada sofa..kalau x silap hb aku hempuk2 sofa2 tu dgn Tv2 sekali. Hubby aku semenjak ada Laptop nie..asyik kepit ja..katanya buat kerja..tpi yang syoknya boleh plk dok dgr lagu Dangdutla..siamlah.. entahlah.. Koin malas hubby aku nak tolong buat kerja umah la nie..tpi nasib baik semlam aku mmg x masak..( tiap2 malam) just beli je..kalau aku masak siap , angin sampai ke pagi nie apa...Lagi satu ..anak aku stail hubby yang tidurkan dalam buaian..time tu bolehlah sat nak rehat..he..he..

0 Comments:

 

blogger templates | Make Money Online